Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne https://www.nanni.si/ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

1. Matično podjetje

Ime podjetja: OPARA d.o.o.
Davčna številka SI: 33578249
Matična: 5372372000
Zavezanec za DDV: Da (SI33578249)
Število zaposlenih: 5 do 9 zaposlenih
Datum vpisa: 31. 5. 1990
Dejavnost TSmedia: Prehrambena industrija

1. Opredelitev pojmov

  1. ponudnik je Opara d.o.o., Goliev trg 13, 8210 Trebnje
  2. uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
  3. spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

2. Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne Nanni.si (https://www.nanni.si/), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  7. način plačila in dostave
  8. časovno veljavnost ponudbe
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

3. Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 2 delovna dni ponudnik o tem obvesti kupca.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Vračilo artiklov v 14 dneh ali odstop od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@nanni.si

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Opara d.o.o., Goliev trg 13, 8210 Trebnje.

Postopek:

  1. Izpolnite OBRAZEC ZA VRAČILO ARTIKLOV, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila.
  2. Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate.
  3. Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
  4. Artikle pošljite na naslov: Goliev trg 13, 8210 Trebnje ali ga osebno na enega od prevzemnih mest prodajalca.

 

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko, potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Izjeme pri odstopu od pogodbe:

V primeru da je predmet živilsko blago le to ni predmet odstopne pogodbe, če je že uporabljen ali odprt.

4. Plačilo

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • sistem varnega plačevanja PayPal,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (MASTERCARD, VISA, BA MAESTRO,) preko ponudnika Stripe. Podatkov o kreditnih karticah kupcev ne hranimo na strežnikih spletne trgovine in so preko šifrirane varne povezave posredovane k ponudniku Stripe. Več informacij je na voljo https://stripe.com/partners/woocommerce
  • Plačilo po povzetju – celotno naročilo se poravna ob prevzemu pošiljke.

Vklopi razum, zahtevaj račun!

Ponudnik po plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca ali skupaj z dostavo izdelkov.

Na računu je razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnostpodatkov pred oddajo naročila!

Ponudnik v svoji bazi hrani elektronsko kopijo poslanega računa, in sicer za čas/rok, potreben zahrambo tovrstnih listin skladno z veljavno zakonodajo in računovodskimi standardi.

5. Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-4 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

6. Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Stroški dostave

Pakete pošiljamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. Pri obeh podjetjih imamo tudi sklenjeno pogodbo o sodelovanju. Poštnina je obračunana na podlagi veljavnega cenika za Poslovne pakete na območju Slovenije.

Pri skupnem nakupu nad 30 EUR (brez vrednosti poštnine) je dostava v Sloveniji brezplačna, pri zneskih nižjih od te vrednosti pa znaša pošnina 3,00 EUR.

V poštnini, ki je samodejno dodana znesku vašega naročila in je posebej specificirana je vštet strošek poštnine, odkupnine in pakiranja ter drugi administrativni stroški.

DNEVI DOSTAVE:

V spletni trgovini stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Večino prejetih naročil do 15. ure skušamo odpremiti še isti delovni dan, razen med vikendi in prazniki. Naročila oddana od ponedeljka do petka do 15.ure, bodo tako odposlana še isti delovni dan, tako da jih lahko pričakujete na vašem naslovu najkasneje v 2-5 dneh. Izjema so le naročila nekaterih visokokakovostnih kav z različnih koncev sveta, ki jih zaradi zagotavljanja svežine, pražene ne skladiščimo. Kavo bomo spražili naslednji delovni dan po oddaji vašega naročila in vam na ta način zagotovili svežino, s katero boste dosegli najboljšo aromo in okus. Čas dobave se tako lahko podaljša za en delovni dan. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.

OPOZARJANJE PRED DOSTAVO:

Pred dostavo vas naši distributerji obvestijo, kdaj lahko pričakujete paket oz. kje je paket možno prevzeti, preko SMS sporočila na kontakno telefonsko številko in preko elektronskega naslova.

7. Poštnina

Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku.

Poštnino za dostavo naročenega blaga, plača kupec v vrednosti 3,00 EUR v primeru, da je vrednost naročila nižja kot 30 EUR.

8. Garancija

Vsi izdelki v naši ponudbi imajo najmanj 1 mesec garancije. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

9. Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV in na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila.

10. Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

11. Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

12. Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Opara d.o.o., Goliev trg 13, 8210 Trebnje

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  2. pošiljatelj mora biti jasno razviden
  3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni siva_b udeležbe v njih.
  4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

13. Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

14. Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

15. Izvensodno reševanje sporov

Opara d.o.o., Goliev trg 13, 8210 Trebnje skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Opara d.o.o., Goliev trg 13, 8210 Trebnje kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

16. Politika spletnih piškotkov

Vedno imate možnost, da piškotke sprejmete ali zavrnete. Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, kar lahko spremenite v nastavitvah tako, da računalnik piškotke zavrne ali pa da prejmete opozorilo, preden se piškotek shrani.

Za informacije o nastavitvah piškotkov kliknite na ime vašega brskalnika:

  • Firefox
  • Chrome
  • Internet Explorer
  • Opera
  • Safari


UPORABA PIŠKOTKOV NA NAŠI SPLETNI STRANI

Naša spletna stran uporablja piškotke zato, da lahko izključno za lastne potrebe razločujemo med obiskovalci in štejemo njihovo število in tako izboljšujemo delovanje strani. V ta namen uporabljamo najbolj razširjeno orodje Google Analytics. Več o Google Analytics piškotkih si lahko preberete s klikom na to povezavo.

Naša spletna stran uporablja tudi piškotke, ki vam zagotavljajo boljšo uporabniško izkušnjo s tem, da si zapomnijo vašo prijavo ali registracijo na spletni strani, vnesene podatke v spletne obrazce in vaše strinjanje z uporabo piškotkov.

Podatkov, zbranih s pomočjo piškotkov, ne bomo posredovali tretjim osebam.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo:

Ime piškotkaNamenČas piškotkaStran
_gaStatistika ogledov spletne strani2 letihttps://www.nanni.si/
_gidStatistika ogledov spletne strani1 danhttps://www.nanni.si/
_gatStatistika ogledov spletne strani10 minuthttps://www.nanni.si/
_dc_gtm_UA-58076530-1Statistika ogledov spletne strani1 danhttps://www.nanni.si/
_gat_gtag_UA_58076530_1Statistika ogledov spletne strani10 minuthttps://www.nanni.si/
frontendID uporabnikove sejeDo konca sejehttps://www.nanni.si/
cookieAlertClosedFlagPiškotek s katerim si stran zapomni vašo odločitev vezano na uporabo piškotkov1 letohttps://www.nanni.si/
cookieAlertStatePiškotek, ki si zapomni, če je uporabnik sprejel vse ali samo obvezne piškotke1 letohttps://www.nanni.si/
NIDIdentifikator za Google nastavitve6 mesecev.google.com
NIDIdentifikator za Google nastavitve6 mesecev.google.si
IDEPiškotek služi Doubleclik usmerjenim/personliziranim reklamam.6 mesecev.doubleclick.net
1P_JARStatistika in konverzije1 mesechttps://www.nanni.si/
CONSENTPiškotek v katerem se hrani Vaše strinjanje z uporabo Googlovih storitev.20 let.google.si


Obvezni piškotki

Ti piškotki so nujni za premikanje po spletni strani in uporabo njenih možnosti, kot je dostop do varnih območij spletne strani. Brez teh piškotkov ni možno zagotoviti storitev, ki ste jih zahtevali, na primer obrazec za nagradno igro ipd.

Izvedbeni piškotki

Ti piškotki zbirajo informacije o načinu uporabe spletne strani, na primer katere strani uporabniki najpogosteje obiščejo, in ali se na spletnih straneh pojavijo sporočila o napaki. Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi lahko identificirale uporabnika. Vse zbrane informacije so združene in zato anonimne. Ti piškotki se uporabljajo samo za izboljšanje delovanja spletne strani.
Z nadaljevanjem uporabe naše spletne strani po tem ko ste dobili obvestilo o piškotkih se strinjate, da na vašo napravo namestimo to vrsto piškotkov.

Funkcionalni piškotki

Ti piškotki omogočajo, da si spletna stran zapomni vaše izbrane možnosti (na primer vaše uporabniško ime, jezik ali regijo, kjer se nahajate) in vam ponudi izboljšane, bolj osebne možnosti. Ti piškotki si lahko zapomnijo tudi spremembe velikosti črk in pisave ter drugih delov spletne strani, ki jih lahko prilagodite. Uporabni so tudi za zagotavljanje storitev, ki ste jih zahtevali, kot je ogled videoposnetka ali komentiranje na blogu. Informacije, ki jih zbirajo ti piškotki, so lahko anonimne in ne sledijo vašemu brskanju po drugih spletnih straneh.

Izbris piškotkov

Za izbris piškotkov naših partnerjev, ki delujejo na domeni “https://www.nanni.si/” prtisinite na sledečo povezavo: Izbris piškotkov

Sprememba nastavitev

Za spremembo nastavitev piškotkov prtisinite na sledečo povezavo: Nastavitve

Vsebina strani